گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

این ظروف علاوه بر حل شدن در خاک، به دلیل وجود بذر قابلیت رویش نیز دارند.ظروف یکبار مصرف با قابلیت رویش گیاه

به گزارش پایگاه خبری ایلاف،شرکت Reduce. Reuse. Grow در آمریکا سازنده این نوع لیوان کاغذی است و دلیل ساخت آن را تبدیل کردن محل دفن زباله‌ها به باغستان و جنگل اعلام کرده است.

این لیوان‌های یکبار مصرف که  To Go  خوانده می شود در هر جایی رها شود در آن مکان گیاه و درخت خواهد روئید استفاده از این نوع لیوان در نوشیدن قهوه، آب میوه و دیگر مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت سازنده می گوید:« رویش گیاه در مناطقی که سرسبز نیست سهم به سزایی در توازن زیست محیطی و مبارزه با بیابان زایی دارد.»

این لیوان‌ها به گونه ای ساخته شده اند که پس از 180 روز به روش بیولوژیکی حل می شوند و بذرهای موجود در آن که غالبا بذر گیاهان و درختان زینتی است از زمین می روید اما شرکت سازنده هشدار داده است تولیداتش به دلیل آنکه در آتش به کندی می سوزد قابلیت استفاده برای تولید انرژی حرارتی را ندارد.

یکی از قابلیت‌های این لیوان وجود بذرهایی در آن است که بر اساس قابلیت آب و هوایی مناطق مختلف دنیا قابلیت رشد در آن مناطق را دارند.

  • ۹۵/۰۹/۱۳
  • گروه مهندسی کویر

انرژی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی