گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند..

این گروه مهندسی در زمینه های مختلف از جمله مطالعات، طراحی، نظارت و اجرای طرحعای تأمین آب، انتقال و ذخیره آب، تصفیه خانه و شبکه های توزیع آب، شبکه های جمع آوری فاضلاب، خطوط انتقال و تصفیه خانه های فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، جمع آوری هدایت و دفع آبهای سطحی، طراحی شبکه های آبیاری فضای سبز شهری و مطالعات مدیریت و ارزیابی زیست محیطی ارائه خدمات می نماید.

کادر مدیریتی و فنی فعال در این شرکت از فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر در رده های بالای علمی بوده که رابطه بسیار نزدیکی با صنعت آب و فاضلاب داشته اند.

گروه مهندسی ‌کویر مجموعه‌ای از تیم‌های مهندسی مختلف با کادری مجرب، علمی و اجرایی با سوابق درخشان در سطح کشور و گواهینامه‌های لازم در زمینه‌های خدمات مشاوره تأسیسات آب و فاضلاب و خدمات پیمانکاری آب و تأسیسات تجهیزات، دارای گواهینامه ISO 9001:2008 و دارای گواهینامه فعالیت صنعتی، با رویکرد تصفیه آب و فاضلاب، ایستگاه‌های پمپاژ و سایر خدمات مورد نیاز و مرتبط با صنعت آب و فاضلاب، آماده ارائه خدمات می‌باشد.

گروه مهندسی کویر - خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی