گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی تهران که میزبان 12امین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب ودعوت از سرمایه‌گذاران آب فاضلاب ایران است، نشست بین‌المللی آب در ایران برگزار شد. روز گذشته هتل استقلال تهران، محل رفت ‌و ‌آمد وزیر نیرو و شرکت‌های داخلی و خارجی متخصص در حوزه آب بود.

مجله Global Water Intelligence که دوازدهم دسامبر سال گذشته موضوع بحران آب در ایران را به صورت اختصاصی منتشر کرده بود، متولی برگزاری این نشست بود. این نشریه هر ساله دو کنفرانس در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند. همایش اول با عنوان Global Water Summit و دیگری با عنوان American Water Summit. این ‌بار اما قرعه به نام تهران افتاد که میزبان این نشست باشد. حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو با حضور خود در این نشست، مهر تاییدی بر اهمیت این کنفرانس زد.

حمید چیت‌چیان اظهار کرد: «در 3سال اخیر بیش از 140پروژه به بخش خصوصی و خارجی واگذار شده که ارزش سرمایه‌گذاری آن بیش از 2میلیارد یورو بوده است.»

چیت‌چیان ضمن تاکید بر عدم تفاوت میان شرکت‌های داخلی و خارجی گفت:«شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار ایران باید ضمن سرمایه‌گذاری و فاینانس، انتقال تکنولوژی و مشارکت با شرکت‌های داخلی را هم مد نظر داشته باشند.»وی در تکمیل اظهارات خود به باز شدن درهای تجارت پس از برجام اشاره کرد و گفت:«گستردگی طرح‌ها و اقدام‌ها پیش روی ما در بخش آب و فاضلاب از یک طرف و برداشته شدن تحریم‌ها و اجرای برجام از سوی دیگر، زمینه بسیار خوبی را برای فعالیت شرکت‌های داخلی و خارجی در کشور فراهم کرده است.»

بحث هدررفت آب که مرتبا تیتر روزنامه‌های کشور می‌شود نیز از دیگر مباحثی بود که وزیر نیرو در بخشی از دیگر صحبت‌های خود در روز گذشته به آن گریز زد. وی استفاده از تجهیزات اندازه‌گیری را راهکاری برای جلوگیری از برداشت دانست و از ضرورت ایجاد میدان فنی و اقتصادی برای بازسازی شبکه‌های وسیع آب و فاضلاب سخن راند.

چیت‌چیان، دیگر رویکرد وزارت نیرو را هوشمند‌سازی شبکه آب خواند و اظهار کرد:«ایجاد یک کنترل هوشمند و اندازه‌گیری میزان مصرف آب از دیگر اولویت‌های وزارت نیرو است که برای این منظور ما نیازمند به‌ کارگیری تجهیزات و فناوری هستیم.»آلودگی آب و مبحث فاضلاب نیز جایگاهی اختصاصی در برنامه وزارت نیرو دارند.

چیت‌چیان ضمن اشاره به معضلات رشد شهرنشینی که سبب آلودگی منابع آب شده است بر توجه به مقوله آلودگی‌زدایی تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی ناچاریم برای تامین آب شرب مردم و حذف نیترات و فلزات سنگین تصمیم‌گیری‌های اساسی کنیم. وزیر نیرو یکی ‌دیگر از رویکردهای وزارت نیرو را استفاده از منابع غیرمتعارف آب دانست و ادامه داد: استفاده از پساب حاصل از فرآیند تصفیه فاضلاب در مصارف صنعتی و کشاورزی می‌تواند در مدیریت مصرف آب بسیار کمک‌رسان باشد. حمید چیت‌چیان، آب شیرین‌کن‌ها را نیز از قلم نینداخت و استفاده از این تکنولوژی در سواحل جنوبی ایران را از دیگر رویکردهای وزارت نیرو اعلام کرد.

  • ۹۵/۰۷/۰۸
  • گروه مهندسی کویر

آب

فاضلاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی