گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان  در هند با مساحتی به اندازه ۲۵۰۰ جریب بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در کجاست؟( حدود۳۱۲ هکتار ) احداث شده است.

مزرعه خورشیدی هند از ۲میلیون ۵۰۰ هزار مدول یا صفحه خورشیدی تشکیل شده است. هزینه ساخت این نیروگاه ۶۷۹میلیون دلار بوده است. در جنوب مراکش نیز نیروگاهی برقی ۱۰۰۰ مگاوات برق تولید می‌کند.

این نیروگاه در زمینی به مساحت حدود پنج هزار هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر 45 میلیارد و 500 میلیون روپیه (680 میلیون دلار) احداث شده است. شرکت ادانی تجهیزات ساخت این نیروگاه را از کشورهای مختلف جهان وارد کرده است.

این نیروگاه که دارای دو میلیون و 500 هزار پنل خورشیدی است، دارای 27 هزار متر سازه، 576 اینورتر، 154 انتقال دهنده و 6 هزار کیلومتر کابل می‌باشد.

هند تلاش می‌کند سهم تولید انرژی را با استفاده از سوخت‌های غیر فسیلی تا پایان سال 2030 به 40 درصد افزایش دهد. هم اکنون 30 درصد از تولید انرژی هند با استفاده از سوخت‌های غیر فسیلی انجام می‌شود. هند برای محقق کردن این هدف خود با چالش‌های فراوانی از جمله تامین مالی، مشکلات انتقال برق تولید شده در ایستگاه‌های خورشیدی به مدار و غیر اقتصادی بودن آنها روبرو است.

گاوتام ادانی،" رئیس شرکت ادانی اظهار داشت: این یک موفقیت بزرگ برای تامیل نادو و کشور است. اجرای این پروژه عظیم در راستای تبدیل شدن کشور به قطب انرژی سبز صورت گرفته است.

هند قصد دارد تا پایان سال 2020 با افزایش 30 درصدی ظرفیت انرژی خورشیدی خود، تولید برق خورشیدی را به 100 گیگاوات افزایش دهد.

صنعت انرژی تجدید پذیر هند می‌تواند فرصت‌های تجاری به ارزش 160 میلیارد دلار در یک دهه ایجاد کند.

اندازه این نیروگاه ۶۰ برابر مساحت تاج محل و ۴۷۶ زمین فوتبال است، این مزرعه یا نیروگاه با حجم تولید ۶۴۸ مگاوات در مدت ۸ ماه در تامیل نادو در جنوب این کشور آماده شده است. در حالی که نیروگاه قبلی در کالیفرنیا با حجم تولید ۵۵۰ مگاوات در مدت ۳ سال ساخته شد.

شرکت‌های بزرگی مانند شرکت سافت بانک ژاپن، فاکس کان تایوان، فرست سولار، ترینا سولار و شرکت دولتی خورشیدی فنلاند برای سرمایه گذاری در این بازار اعلام آمادگی کرده‌اند.

  • ۹۵/۰۹/۰۷
  • گروه مهندسی کویر

انرژی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی