گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

با توجه به شرایط استراتژیک کشورمان و نیز قرارگیری در معرض انواع بحران‌ها و سوانح طبیعی، ضرورت پکیج قابل حمل در شرایط بحرانایجاد آمادگی پیش از بحران و مدیریت مناسب در زمان وقوع بحران بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در زمان وقوع بلایای طبیعی یا در زمان وقوع شرایط خطر مانند جنگ، یکی از بزرگترین دغدغه‌های دولت‌ها تآمین آب شرب برای مردم می‌باشد.

اصلی‌ترین منابع تامین این آب از رودخانه، دریاچه و یا آب شور با میزان آلودگی بالا و دارای کدورت زیاد و آلودگی‌های میکروبی می‌باشد. وجود اینگونه ناخالصی‌ها در آب می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی فرآیند تصفیه و نمک‌زدایی آب را کاملا مختل نموده و برای استفاده مجدد می‌بایست ممبران‌ها و سایر فیلترها تعویض شوند.

پکیج طراحی شده از امکانات ویژه‌ای برای کارکرد در شرایط سخت و نامساعد برخوردار می‌باشد. در این پکیج، سیستم حذف گل و لای با استفاده از فناوری ویژه‌ای میزان کدورت آب را تا حد استاندارد آب آشامیدنی کاهش می‌دهد.

موارد استفاده از پکیج قابل حمل تصفیه آب در شرایط بحران

1. در هنگام وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و شرایط بحران مانند جنگ

2. تامین آب آشامیدنی در مناطقی که در برخی فصول سال، کدورت آب آنها بیش از حد مجاز است.

3. در کمپ های نظامی و اردوگاه‌ها

4. در هنگام اجرای مانورهای نظامی در مناطق دورافتاده

5. مزایای پکیج بحران

6. حذف گل و لای با هر مقدار کدورت در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه

7. قابلیت تامین آب شرب از هر نوع آب آلوده با هر نوع آلودگی میکروبی، شوری و غیره

8. راه اندازی کمتر از 1 ساعت پکیج

9. قابلیت راه‌اندازی توسط ژنراتور برق در صورت عدم دسترسی به شبکه توزیع برق

10. امکان جا‌به‌جایی در کلیه شرایط جاده‌ای

انواع پکیج بحران

پکیج بحران در دو نوع کانتینری و کامیونی طراحی شده است که متناسب با شرایط مختلف از آنها استفاده می‌شود.

سیستم‌های کانتینری:

در این مدل از پکیج بحران، دستگاه کامل تصفیه و بسته بندی آب در کانتینری جاسازی شده است و برای مواقع بحران و برای توقف‌های طولانی سیستم در یک محل طراحی می‌شود. این سیستم‌ها قابلیت تصفیه انواع آب‌های سطحی و زیرزمینی را دارا می‌باشد.

در زمان وقوع بحران، کانتینر به محل موردنظر منتقل شده و تا زمانی که موردنیاز باشد در آن محل باقی مانده و پس از رفع نیاز توسط تریلی به جای دیگری منتقل می‌شود.

سیستم‌های کامیونی:

کامیون‌های حامل تجهیزات تصفیه آب، برای حمل آسان در شرایط بحران (مانند سیل، زلزله، جنگ و ...) طراحی می‌شوند. این سیستم‌ها متصل به کامیون بوده و به راحتی قابل جابه‌جایی از محلی به محل دیگر می‌باشند. این پکیج با مجهز بودن به سیستم بسته بندی، آب تصفیه شده را به صورت بسته های 1 لیتری ارائه می‌کند.

  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • گروه مهندسی کویر

آب

تصفیه آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی