گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

رئیس دومین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران گفت: دسترسی به آب دومین چالش اساسیدسترسی به آب دومین چالش پیش روی انسان در هزاره سوم پیش روی انسان در هزاره سوم است.

“رسول زرگرپور” استاندار اصفهان در آیین افتتاح دومین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران با گرامی‌داشت هفته دولت گفت: در آغاز هزاره سوم در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا پژوهشی برای تعیین چالش‌های اساسی پیش‌روی بشر صورت گرفت و پس از بحث افزایش جمعیت به عنوان اولین چالش، دسترسی به آب دومین چالش اساسی عنوان شد.

وی افزود: در دنیا پنجاه سال است صحبت از بحران آب به میان آمده است و خشکسالی مختص کشور ایران نیست.

وی با تصریح بر این که خشکی در ذات کشور ایران است، ادامه داد: استفاده از خرد جمعی و همچنین ارائه راه‌کارهای علمی در این کنگره‌ها، نشست‌ها و تشکل‌های فنی و تخصصی می‌تواند در برون رفت از بحران خشکسالی و کمبود آب مفید باشد.

رئیس عالی دومین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران، با تأکید بر مدیریت در منابع و مصارف آب، خاطر نشان کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب بسیار تعیین کننده خواهد بود و همه دستگاه‌ها و اقشار مردم باید صرفه‌جویی در مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، جلوگیری از بارگذاری‌های جدید، کنترل برداشت‌ها، تغییر الگوی کشت و هم‌چنین مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز را به عنوان راه‌کارهایی برای برون رفت از این چالش مهم عنوان کرد.

زرگرپور در پایان افزود: اصلاح مدیریت مصرف آب از مسیر کشاورزی می‌گذرد. دومین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری مؤثر اعضای کمیته راهبردی متشکل از صاحب نظران دانشگاهی و اجرایی با مشارکت فعال استانداری اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و دیگر حامیان مالی و معنوی کنگره با هدف گفتمان تخصصی آب، هم اندیشی و هم افزایی دانش تصمیم گیران و اندیشمندان حوزه آب از دوم تا چهارم شهریور ماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

  • ۹۵/۰۶/۰۴
  • گروه مهندسی کویر

آب

بحران آب

کمبود آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی