گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

دستگاه تصفیه آب شرب : همان‌طور که می‌دانید آب بیش از سه‌چهارم سطح کره زمین را پوشانده است. ۲/۹۷ درصد از آب‌های موجود در این سیاره در اقیانوس‌ها و دریاها انباشته شده‌اند، لیکن تنها حدود ۸/۲ درصد از آب‌های موجود قابل شرب می‌باشد. مقدار قابل توجهی از کل آب‌های سطح کره زمین به‌صورت مناطق قطبی، یخچال‌های طبیعی، رطوبت هوا و خاک می‌باشد که عملاً غیرقابل دسترسی است و تنها ۶۲/۰ درصد از آن در رودخانه‌ها جاری بوده و یا به‌صورت دریاچه‌های آب شیرین و منابع زیرزمینی قرار گرفته‌اند و انسان‌ها آب آشامیدنی خود را از این منابع تأمین می‌نمایند و اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب شرب مشخص می‌گردد. امروزه این منابع محدود آب شیرین قابل دسترس در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی و شیمیائی قرار گرفته‌، و آلاینده‌های فراوانی از طریق فاضلاب‌های صنعتی و کودهای شیمیائی منابع حیاتی انسان‌ها را به‌طور جدی تهدید می‌نماید. لذا از دستگاه تصفیه آب شرب با کیفیت بالا باید استفاده گردد.

متأسفانه با توسعه تمدن جدید و صنعتی شدن جوامع، فاضلاب‌های صنعتی، مواد سمی، (فلزات سنگین) و آلودگی‌های مضر که برای سلامتی موجود تهدید به حساب می‌آید، از قبیل اسیدیته آزاد، مواد قلیائی، گازهای سمی، میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، چربی و روغن و … را وارد آب‌های شیرین قابل دسترس می‌نمایند.

توجه به امر بهداشت آب آشامیدنی و مضرات ناشی از آلودگی‌های مختلف آب در سال‌های اخیر توجه همراهان گروه دستگاه تصفیه آب شرب را به خود جلب نمود. آنان جهت پرهیز دادن از امراض و ناراحتی‌های ناشی از این آلودگی‌ها، و توسعه آگاهی عمومی نسبت به آنها تلاش‌های خود را آغاز کردند. استفاده گسترده از دستگاه تصفیه آب شرب از نتایج این فعالیت‌هاست. دستگاه تصفیه آب شرب سیستمی است که با بهره‌گیری از قانون اسمز در طبیعت می‌تواند آب‌های آلوده و ناسالم با عبور دادن از فیلتری مخصوص به آب سالم بهداشتی تبدیل نماید، که نزدیک به مختصات استاندارد سازمان بهداشت جهانی (WHO) می‌باشد. این سیستم دستگاه تصفیه آب شرب مولکول‌های آب را غربال کرده و مولکول‌های اشباع نشده و سالم را از مولکول‌های اشباع شده جدا می‌نماید. انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها که در اندازه‌های فیزیکی ۰۳/۰ تا ۳ میکرون مشخص می‌گردد و هم‌چنین انواع فلزات سنگین و نمک‌های زیان‌آور را به‌صورت پساب خارج می‌نماید و دستگاه تصفیه آب شرب تنها به آب سالم و بهداشتی اجازه عبور و خروج از سیستم را می‌دهد که قابل شرب و اطمینان‌آور است.

دستگاه تصفیه آب شرب کوچک پرتابل و خانگی و اداری اسمز معکوس قابل دسترس‌ترین سیستم و با شرایط کاملاً اقتصادی جهت تأمین آب آشامیدنی سالم در منزل و محیط کار می‌باشد. با این دستگاه‌ها دیگر نیازی به تهیه آب معدنی بسته‌بندی شده نخواهید داشت و از مضرات بی‌شمار آب‌های ناسالم در امان خواهید بود.

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • گروه مهندسی کویر

آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی