گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

تقاضا برای آب، روز به روز در حال افزایش است. همچنین در اثر خشکسالی چند ساله اخیر و محدودیتپکیج بازیافت پساب | Reuse Water منابع آب، شهرها به مرز بحران آب رسیده اند و نیازمند واکنش سریع در این زمینه می‌باشد. یافتن منابع آب جایگزین اصلی‌ترین دغدغه مسئولین امر در مواقع بحران آبی می‌باشد. در این میان بازیافت آب از فاضلاب (استفاده مجدد از پساب) و بازچرخانی آب از راهکارهای رایج مشکل کم آبی در سطح جهان می‌باشد. در آینده‌ای نه‌چندان دور منابع‌ آب مصرفی صنایع از منابع مصارف شهری منفک شده که این مسئله اهمیت استفاده مجدد از پساب‌ها را (جهت استفاده صنایع) پر رنگتر می‌نماید.

استفاده مجدد از فاضلاب و آب آلوده تصفیه شده برای اهداف سودمند مانند آبیاری کشاورزی یا فضای سبز، فرآیندهای صنعتی، فلاش کردن در سرویسهای بهداشتی، ایجاد دریاچه‌های مصنوعی، آتشنشانی، شستشوی فضاهای شهری، کارواش، تغذیه منابع آب، تهیه بتن، آبنماها و غیره کاربرد دارد که غالب این موارد جزء مصارف عمومی شهرها و روستاها محسوب می‌گردند.

آب بازیافت شده غالبا برای مصارف غیرشرب کاربرد دارد اما در مواردی برای مصارف غیرمستقیم شرب مانند تغذیه مصنوعی منابع آب زیرزمینی نیز استفاده می‌گردد.

با توجه به اینکه سیستم‌های تصفیه فاضلاب دارای راندمانهای متفاوتی جهت کاهش پارامترهای سنجش آلودگی نظیر BOD، COD و TSS و ...  می‌باشند، به منظور استفاده از پساب تصفیه‌شده با توجه به نوع مصرف، راهکارهای متفاوتی نیز وجود دارد.

به عنوان مثال خروجی سیستم MBR دارای بالاترین استاندارد جهت استفاده مجدد بوده ونیازی به تصفیه تکمیلی ندارد ولی فرآیندهای مختلف لجن فعال غالباً فقط استاندارد محیط زیست ایران جهت تخلیه با آبهای سطحی یا چاههای جاذب را کسب نموده و جهت استفاده مجدد بایستی از سیستمهای تصفیه تکمیلی برای این منظور استفاده نمود.

پکیج بازیافت پساب گروه مهندسی کویر راهکاری مطمئن برای استفاده مجدد از پساب در تصفیه‌‌خانه‌های متعارف می‌باشد.

پکیج بازیافت پساب این شرکت برای پساب‌هایی که دارای TSS بالایی بوده و درصد قابل توجهی از BOD خروجی در TSS باشد کارایی دارد. از قابلیتهای دیگر این سیستم به استاندارد رساندن و قابل استفاده کردن خروجی تصفیه‌خانه‌هایی است که خروجی آنها به دلیل مشکلات فرآیندی دارای مواد معلق می‌باشد.

‌بسته به کیفیت و نوع استفاده از پساب خروجی، پکیج بازیافت پساب گروه مهندسی کویر انعطاف‌پذیر بوده و انتخابها و حالتهای مختلفی را شامل می‌شود.

پکیج بازیافت پساب در تصفیه فاضلاب کارواش‌، باس‌واش، قالیشویی و تصفیه تکمیلی پکیجهای متعارف تصفیه فاضلاب کاربرد دارد.

  • ۹۵/۰۷/۱۵
  • گروه مهندسی کویر

MBR

آب

بحران آب

لجن فعال

پکیج بازیافت پساب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی