گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا این روزها چهره‌ای متفاوت پیدا کرده است؛ برخلاف سال‌های گذشته که بحران آب در آمریکامردم کالیفرنیا دغدغه‌ای برای مصرف آب نداشتند و دریاچه‌ها مملو از آب بود حالا همه خیابان‌ها را هشدارها درباره کمبود آب و بحران خشکسالی فراگرفته است.

این ایالت بزرگ آمریکا که زمانی مردمش به داشتن منابع وسیع آب خود افتخار می‌کردند حالا بدترین خشکسالی خود را طی حداقل ۴۰ سال گذشته تجربه می‌کند. با کمبود آب حالا سرویس‌های بهداشتی و حمام‌‌های عمومی شهرهای مختلف کالیفرنیا بسته شده‌اند و با هر نوع هدر دادن آب به‌شدت برخورد می‌شود. رسانه‌های آمریکا با حسرت تصاویر دریاچه‌ها و منابع آبی را در گذشته منتشر می‌کنند که حالا تقریباً چیزی از آنها باقی نمانده است.

در کالیفرنیا با کمبود شدید مایه حیات حالا «پلیس آب» تشکیل شده تا جلوی هدر رفتن آب را بگیرد. براساس قوانینی که به‌دنبال کمبود شدید آب در این ایالت تصویب شده کسانی که بیش از اندازه آب را صرف چمن، محوطه‌سازی‌ اطراف خانه و شستن ماشین کنند، روزانه ۵۰۰ دلار جریمه می‌شوند.

500دلار با قیمت دلار فعلی به پول خودمان یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان خواهد بود.ای کاش چنین قانونی در ایران بود

جریمه ۵۰۰ دلار در روز پس از آن تصویب شد که یک تحقیق نشان داد اقدام‌های گذشته برای حفظ آب نتوانسته است هدف کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب که فرماندار ایالت کالیفرنیا تعیین کرده بود را برآورده کند.

حالا مأموران نظارت بر مصرف آب که به پلیس آب مشهور شده‌اند در محله‌ها و خیابان‌ها گشتزنی می‌کنند تا جلوی هر نوع اتلاف آب را بگیرند

در قدم اول این پلیس‌های آب به مردم درباره کم کردن مصرف آب آموزش و هشدار می‌دهند.

برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب مقام‌های ایالتی در اقدام دیگری قیمت آب را به‌صورت جدی افزایش داده‌اند. براساس تصمیم گرفته شده در کالیفرنیا قیمت آب ۱۰ برابر شده است تا مردم حواس‌شان را بیشتر برای مصرف، جمع کنند. به گفته مقام‌های آمریکا 80درصد کالیفرنیا با وضعیت به‌شدت بحرانی خشکسالی روبه‌روست که احتمالاً تا سال دیگر هم ادامه پیدا می‌کند.

علاوه بر این بعد از مدرسه ترافیک حالا در آمریکا مدرسه‌های آب جای خودشان را باز کرده‌اند. مدرسه‌هایی که در آن به مردم به‌ویژه آنهایی که سابقه مصرف زیاد آب را دارند آموزش‌های لازم درباره کاهش مصرف آب داده می‌شود و افراد باید واحدهایشان را در این مدرسه یکی پس از دیگری پاس کنند.

  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • گروه مهندسی کویر

آب

مصرف آب

منابع آبی

کمبود آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی