گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

ارائه دهنده خدمات نوین آب، فاضلاب، انرژی- پکیج تصفیه فاضلاب MBR و تانک ضربه گیر

گروه مهندسی کویر - آب، فاضلاب، انرژی

گروه مهندسی کویر با پشتوانه و تکیه بر سوابق طولانی علمی و اجرایی کادر مدیریتی و پرسنل متخصص و مجرب، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی آغاز نموده است. این گروه مهندسی با هدف فعالیت مثبت و موثر در صنعت آب و فاضلاب کشور و پیشبرد پروژه های عمرانی و زیرساختی موجود تأسیس شده که به منظور دستیابی به این اهداف، مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این صنعت که در شرکتها و عرصه های مختلف و معتبر فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند، در این شرکت گرد هم آمده اند. کارکنان و کادر اجرایی این شرکت با تجربه بیش از 13 سال در این صنعت و حضور در شرکتهای فعال و بزرگ مهندسی آب و فاضلاب بوده که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی کویر ارائه خدمات می نمایند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۵ - محمد آذرکار
    👌
  • ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۹ - vahid
    perfect
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۹:۰۷ - محسن فرازی
    عالی
  • ۰
  • ۰

 صحبت از نسل های بعد دیگر وجود ندارد

ما خود قربانی هستیم

طبق یک پیش بینی تا سال ۲۰۲۵ حدود دو سوم از جمعیت جهان دچار کمبود نسبی یا شدید آب خواهند بود.
برخی از صاحب نظران ادعا می کنند، درگیریها، تنشها و جنگ‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی در آینده‌ای نه چندان دور بر سر دسترسی به آب خواهد بود.
مطالعات نشان می دهد که تا سال 2050 تقاضای جهانی مصرف آب 55 درصد رشد خواهد داشت و همچنین تا سال 2050 با توجه به روند افزایش جمعیت جهان، بخش کشاورزی نیاز به 60 درصد افزایش تولید در سطح جهان و 100درصد افزایش تولید در کشورهای در حال توسعه دارد و نیز تقاضای بخش صنعت برای منابع آب بین سالهای 2000 تا 2050 ، 40 درصد افزایش خواهد یافت.
سالیانه 92میلیارد متر مکعب آب در کشور مصرف می شود. آخرین آمارها از مصرف آب در کشور حکایت از سهم 91درصدی کشاورزی ،6درصدی شرب و بهداشت و 3 درصدی صنعت و خدمات دارد.
تنها40 تا 45 میلیارد متر مکعب از آب مصرفی درکشور از منابع آب های سطحی برداشت می شود و مابقی که رقمی نزدیک به 50میلیارد متر مکعب را شامل می شود از منابع آب های زیر زمینی برداشت می شود.
ما بزرگترین اتلاف کننده آب هستیم!
بر اساس اعلام بانک جهانی الگوی مصرف آب آشامیدنی برای یک نفر در سال یک مترمکعب و برای بهداشت در زندگی به ازای هر نفر 100 متر مکعب اعلام شده است در حالی که در ایران این رقم به دلیل استفاده نادرست از آب آشامیدنی برای شست‌وشوی خودرو، استحمام، آبیاری باغچه‌ها، لباس‌شویی و ظرف‌شویی حدود 70 تا 80 درصد بیشتر از الگوی جهانی آن است.
میزان هدررفت آب در ایران 28 تا 30 درصد است. در حالی که این میزان اتلاف آب در دنیا 9 تا 12 درصد گزارش شده است.
جدیدترین تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که ایران با وجود محدودیت منابع آبی با 190 لیتر مصرف آب شرب خانگی از جمله بیشترین مصرف‌کنندگان آب بین کشورهای مختلف است.
طبق برآوردها هر شهروند تهرانی در روز 83 لیتر آب برای حمام و 50 لیتر نیز برای دست‌شویی استفاده می‌کند، همچنین 77 لیتر برای ظرف‌شویی و 22 لیتر نیز برای روشویی استفاده می‌شود.
بررسی وضعیت سرانه مصرف آب هر نفر در روز بین 24 کشور نشان می‌دهد که هر آمریکایی در روز 360 لیتر آب مصرف می‌کند و این میزان بیشترین مصرف در بین سایر کشورهاست و کمترین میزان مصرف نیز در آلمان است که در این کشور هر نفر در روز 107 لیتر آب مصرف می‌کند.

 

  • ۹۵/۰۵/۰۵
  • گروه مهندسی کویر

آب

آب شرب

منابع آب

کمبود آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی